28 februari, 2013

Vårkännslor

Det känns som att det börjar dra sig mot vår, om än motsträvigt men den är påväg: våren. Så himmla skönt och det märks på jobbet måste jag säga, vi har en sångfågel här som gladerligen sjunger när hon är på bra humör och det är riktigt roligt för det har inte hörts sedan i höstas.
    Jag tror att jag ska dra med mig kameran ut i helgen och se om man kan hitta något fint/roligt att fota eller något beroende på vädret så klart.

Ikväll är det Freyja och stallet som gäller. Har inga planer på vad som ska göras men det blir nog lite lätt träning på volten, känner inte för att rida ut i le mörker(solen ska gå ner 17.05 och jag slutar 17). Har funderingar på vad som ska tränas på ikväll, kanske tar och fortsätter jobba skritten på volter och serpentiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar