22 februari, 2013

Ikväll

Ikväll hade jag tänkt sätta mig ner och se om jag har movie maker på min dator för då ska jag minsan försöka lägga upp en film på Madde och Magic så att folk kan få se vilken skildnad det har blivit på de två. Hon har gjort ett super bra jobb med Magic och man kan tydligt se på filmerna att han nu är mer musklad och orkar jobba mycket mer än vad han gjorde i början.
    Anledningen till att jag kommer lägga upp bilder och videos på dem är för att jag har hållit lektioner för dom två, bara fyra men Madde är så snabblärd att det är löjligt. På bilderna här under(dålig kvalité på grund av att det endast är mibilbilder) kan man också se skildnaden både på Magic och på Madde. Madde har fått en mer naturlig sitts då hon inte längre behöver tänka lika mycket på att rulla bak axlarna :)
Före:
 fotat med min Samsung Galaxy SIII

och Efter:
 fotat med min Samsung Galaxy SIII
Det finns självklart mycket att jobba på och jag är ju ingen riktig tränare men det är så himmla roligt att kunna hjälpa till och sedan se förbättrningen, det är så sjukt tacksamt att "träna" Madde och Magic för man kan verkligen se skildnaderna :D
Vi är inte alltid jätte sams ;) En trött Magic protesterar när Madde ber om en sista galopp :)

1 kommentar:

  1. HaHa ja det är stor skillnad :D Du hade Rätt tack så mycket för all hjälp:D och all fortsatt hjälp <3

    SvaraRadera