22 februari, 2013

Fotoresa till Island

Som den trogna Nikon användaren jag är så råkade jag snubbla över kameradoktorns hemsida där dom annonserade ut en fotoresa till Island som dom i sammarbete med Nikon har anordnat. Tänk att få åka på en sådan, den kostar viserligen 15.000SEK men den resan är ju lätt värd pengarna om man hade haft så mycket pengar att lägga på en resa det vill säga.
Att man under resan även får prova Nikons olika objektiv är ju bara ett stort pluss och det gör att summan som denna resa kostar känns nästan obefintlig, man kanske även ska ha i tanken att man knappt behöver tänka på något i pengaväg alls när man är där.
    Stora frågan är dock, ska man åka med någon eller ska man åka själv och för en gångs skull försöka stå på egna ben och ha helt egna upplevelser? Jaja, jag är helt övertygad om att det skulle bli en fantastiskt rolig upplevelse varesej man åker ensam eller med en kompis.
    För min del, innan jag åker på en sådan här resa så SKA jag ha köppt en ny kamera och kameran skulle jag ha köppt i höstas men det blev lite uppskjutet eftersom att datorn gick sönder och jag behöver en ny bil.. Men ny bil få vänta tror jag, den jag har fungerar så den får rulla några mil till innan den ställs åt sidan för en nyare bil. Jag tror, och hoppas, på att dom kommer annordna flera sådana här resor i framtiden så jag har inte brottom. Saker och ting får ta sin tid.

Läs mer om resan på http://www.kameradoktorn.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar