19 februari, 2013

Jobba med huvudvärk

Jaa det är ju alltid roligt att jobba när man har ont i huvdet, tror att den här huvudvärken beror på att glasögonen inte längre passar så jag får väl åka och prova ut nya någon gång när jag har tid och råd.. Fast man kanske sa skrapa ihop pengar så att man har råd med linser istället för glasögon, skulle vara skönt att slippa dom ibland..

Jag trodde för övrigt att snön skulle vara på väg bort men icke. Hoppas i och med detta på att jag hinner få några fler fina vinterbilder på hästarna.. Kanske kan dra mig ut till stallet och fota efter jobbet någon dag eller varför inte en helg :P Det finns kanske någon/några i stallet som skulle uppska att ha en fotodag där man fokuserar på porträttbilder..
    Det är något som ska forskas i kan jag lova.. Och nu när vi har flyttat tillbaka till hugget så finns det OTROLIGT fina ställen att fota på, en av de bästa sakerna med hugget är alla fina ställen att fota på. Så om jag inte är allt för osmidig så räknar jag med att jag snart kommer kunna läågga upp nya bilder(nya är från i sommras med) här på bloggen ;)

1 kommentar:

  1. Tack så mycket! Dock blev jag nyfiken när jag skulle provrida Arwen, då hittade jag dessa bilder :)

    SvaraRadera