07 februari, 2013

Måste man så måste man

Var hos Freyja på dagen idag, tyckte att de kändes som en bra idé att åka upp precis efter att migränen släppt (med hjälp av piller) för att hinna vara i stallet så länge som möjligt.. så jag va i stallet precis när hästarna skulle få lunch och de va super mysigt, Freyja är den bästa medicinen som finns! Pussade och gosade en del med henne innan jag hämtade kameran, då ville hon inte vara med så de andra hästarna istället..
    Det enda som inte var sådär jätte roligt va att solen triggade igång huvudvärken igen så var tvungen att åka hem lagom till att hästarna ätit färdigt.. men för min del är jag glad över att jag kunde köra bilen till och från stallet(igår va bilkörning inget som stod på listan över saker jag kunde göra) så att jag kunde gosa med älsklings hästen.
    Jag är positivt och har planerat att jag ska ta en skritt tur imorgon om vädret tillåter, annars så får vi väl ta oss till sättra och låna deras lilla ridhus eller något :)
Hoppas lite sådär smått på att det är lite lätt molnigt imorgon..
 
 
Jag har ju inte träffat hästarna på Stenhugget på säkert två år så det har kommit en del nya hästar dit, nya för mig i alla fall så det var lite roligt att gå runt i hagen och hälsa på hästarna. Tyckte det kändes som om Birkir tänkte "jasså, är du här nu igen med den där kameran" haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar