25 juli, 2012

Was so do

Jaa, vad skulle jag göra utan Micke och Stefan? Utan dom(och deras super nälla kompisar som fixar min bil) hade jag förmodligen behövt GÅ till nynäs och sedan ut till stugan på gotland.
Jag är så glad nu, bilen har inte tryckt ur sig något vatten alls sedan i måndags och det gör mig jätte glad för det har varit hur jobbigt som helst att behöva fylla på varje dag.

För övrigt så är det NM för Islandshästar i Eskilstuna 1 - 4e Agusti.. Tråkigt nog så jobbar jag dom dagarna :( Dock funderar jag på om man kan få någon att byta lördag med mig så att jag kan gå och se på iaf finalerna(som är den 4e) men vi får se hur det blir med det.
Det skulle vara så roligt att se alla fina hästar och nu när kameran är ren så har jag sådan lust att fota tävlingar och dylikt men men. Man kan inte göra allt här i världen..
Är det någon som ska åka och kolla på NM??

Tror bestämt att jag får ta och boka in lite ställen jag ska åka till så att jag inte missar allt de roliga. Vet att jag vill åka till strömsholm i slutet av agusti och början på sept för då har dom avelsbedömningar där och det kan ju inte vara annat än roligt.
Det tråkigaste(för min del) är att de mesta sakerna håller sig lite längre ner i landet och det skulle kosta skjortan att åka dit men vem vet, jag kanske har råd med det i höst...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar