19 juli, 2012

Tidig morgon

Idag började jag kl 07.00 och jag är såå trött men jag får väl klara mig, vi har ju en latte maskin här på jobbet och jag skulle behöva ha en hemma också men så rik är jag inte.
Jag hoppas på att jag inte somnar på hästryggen i eftermiddag ;) Idag hade Jag tänkt att vi skulle bege oss mot travbanan idag och öva på igångsättningar och avsaktningar men vi får se om det blir så. Kanske bara kanske rider jag på volten eller i hagen ist, beror på vad som känns bäst när jag komme rupp till stallet.
Freyja har en tendens att sluta lyssna på mig när vi är ute och spec på travbanan om Isak är med för då fokuserar hon bara på vart Isak är så vi får se. Skulle vilja ta med mig en kamera så att man kan ta lite bilder men jag vill inte ta med mig den stora kameran(systemen) och den lilla(kompaktkameran) har jag inget minneskort till för dne ska ha något sådan där litet dumt minneskort. Knas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar