30 juli, 2012

Nördig som vanligt

Nu har jag köppt ett tv-spel till min PS1:a och det är inget annat än Spyro2: Gateway to Glimmer. Detta gör mig väldigt lycklig och jag kan meddela att jag ska ta med de(och min PS1:a) till gotland(om det hinner komma); tänk om det börjar regna ;)
Måste börja planera vad jag ska ha med mig men om jag känner mig själv rätt så kommer jag ändå att packa allt på söndag ca 2 minuter innan jag måste leka biltjuv hem till Amanda för att vi inte ska missa båten. Ibland är det stressigt att vara tidsoptemist ;)

Har druckit en redbull då jag var mycket trött tidigare men börjar nu känna mig riktigt pigg :D WIIIE.. oj oj, inte bra att dricka för mkt men det är ju så roligt :)
Och nu är det bara 1h kvar till jag slutar :D WIIIIIE
Åh nu ska jag sluta skriva för det kommer bara bli jobbigt för er som läser annars :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar