12 juli, 2012

Anl till dåligt med nya bilder

Känner att det ofta nu är lite dåligt med nya bilder osm jag ta rmed the systemkamera men det är för att jag råkade slänga datorn i golvet.. Väntar nu på att mamma ska ringa försäkringsbolaget och kolla vad våran drulle hjälper till för jag gillar min dator och det blir dyyrt att laga den om jag inte får något från försäkringen. Och eftersom datorn är 3år så vet jag inte om det är värt att laga den eller om man bör köpa en ny..

Foto: Jasmine Lundmark
För övrigt så behöver jag:
  • En ny säng
  • Rengöra kameran och objektiven
  • Laga datorn
  • Köpa ny kamera
  • Köpa ny/en till dator
  • Mer latte
  • En glass
  • En ny/en till korsett
Denna fina rosa korsett är ifrån Of Corset Is och ni hittar den här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar