29 juli, 2012

Rastlös

Jag har lite för mycket energi för att nöja mig med att bara sitta och göra inget, jag bler ganska rastlös mellan varven vilket är jätte jobbigt.
Skulle ha tränat igår men det blev ändrade planer och vi skulle ha tränat idag men så blev min kompis sjuk så hon kan inte träna med mig och då känner jag inte för att träna.
Mina i-landsproblem suger I know..
Jaja, Jag hade tänkt att detta skulle vara en fri-från-dator-dag men så blev det inte då det fanns vissa saker jag behövde göra.

För övrigt så vaknade jag typ 08 och var jätte pigg/ville inte somna om och för att undvika tristess så erbjöd jag mig att skjutsa hem en kompis som jobbat i 24h, känner mig snäll.

Idag får jag väl städa eller något för att hålla mig sysselsatt..
Från google
Slänger in en bild på en mycket söt liten varelse som lever under vattnet. Tänk vad roligt att ha sådanna hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar