27 juli, 2012

Hjälp med le tölt

Fick hjälp med tölten av Maddi igår, kan ju säga att det är jätte jobbigt för er som inte har koll på det och jag har träningsvärk i min stackars mage. Tror att jag får ta och dra med Maddi ut några fler gånger så att jag får kläm på det där men det tar jag nog senare ;) Just nu är prio ett min sitts och inverkan på Freyja. Jag har tappat så läskigt mcyket att jag måste jobba massor på det.
Kan ju passa på att påpeka hur skönt det är med ridstövlar för dom håller verkligen fötterna på platts så att jag inte åker upp för högt med hälarna..

Allt detta skriker att jag har för lite muskler så det får helt enkelt bli gymmet ofta som satan nu.. Börjar på lördag och då låvade Anna mig att hon skulle vara min "PT". Kan säga att jag behöver motivation till att träna nu.. Känner att det är ganska meningslöst då jag alltid alltid alltid blir sjuk när jag lägger på tyngd/motstånd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar