12 juli, 2012

Kör för mkt bil?

Sedan jag tog körkort så har jag knappt varit utanför sllentuna - barkarby - sigtuna(och det där emellan) så jag känner att jag kanske behöver ta och skaffa mig en sl-remsa eller två så att jag kan vara lite mer social på andra plan än hemma(hos mig eller någon annan).. Sedan skulle jag nog även behöva det då jag faktiskt skulle behöva åka till stan och handla eller något och jag skulle aldrig hitta med bilen i stan, iaf inte med mitt lokalsinne.

Det är dock lite tokigt att jag inte vet hur många lite/mil som min bil drar allt jag vet är att jag brukar tanka ca varannan vecka beroende på hur mkt jag kör men en sak som är skönt att veta är iaf att den inte är så dyr att tanka :) Brukar kosta runt 600.- för mig att tanka bilen och jag vet att det finns dom som behöver tanka oftare och för mer än vad jag behöver :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar