09 juli, 2012

3h kvar

Om 3h får jag åka hem(slutar 18 idag). Om det fortfarande är förädiskt varmt så blir jag nog tvungen att utnytja poolen när jag kommer hem, den stora fårgan är om jag ska övertala någon av mina kära vänner att hålla mig sälskap eller om jag ska strunta i mäniskor och bada själv..

Var för övrigt nyss på ICA (gick dit för att jag va hungrig) men köppte bara en tidning för när jag väl var där hade hungern försvunnit men gissa vad; Den är tillbaka! -.-' Så nu har jag inget att äta får väl ta och se om det finns en frukt eller två i "matsalen"..

Oh jag har verkligen inget att blogga om känner jag men det kanske kommer lite senare.. Who knows..

Jag kan för övrigt meddela att min nya celebrity crush är Benjamin Stone, han är galet snygg så att alla vet.
Kanske slänger up en bild på honom senare men å andra sidan, kanske inte ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar