21 juli, 2012

Bilder från ridpasset 22/7

Idag gick det riktigt bra, Freyja jobbade på och tyckte det var roligt vilket alltid e bra.
Sara skulle ha följt med och hållit lite lektion för mig men hon jobbade till 19 och jag ville ut innan för att jag var rädd att det skulle regna på kvällen, vilket de gjorde, så jag fick fortsätta med det mamma och Sara sa åt mig att göra i måndags :)

Så idag blev det att jobba på volt i trav, galoppen väntar jag med tills jag har fått kläm på traven. Det jag jobbar på nu är att bli av med mina skogs-mulle-fasoner och dom har hunnit bli ganska inbitna.


 Dessa bilder är det snälla Madde med Magic som har fotat :)
Och som folk kanske (inte)ser så har jag de jag beställde från PS of Sweden på freyja, utom lindorna för dom har jag inte hunnit klippa till än.
Dock så måste jag påpeka att sadelns mittpunkt är för långt bak för mig så jag glider och hamnar väldigt långt bak, vilket e lite tråkigt men det fungerar bra iaf :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar