21 juli, 2012

God morgon

Uppe tidigt denna morgon för att jag som vanligt jobbar och nu kommer jag att jobba måndag till lördag i två veckor, wihooo, och efter det ska jag till gotland :)
Skulle ha lekt fylle chaffis igår men var alderles för trött för det och jag hade aldrig orkat upp till jobbet om jag hade väntat uppe till 01(då jag skulle ha hämtat sara i rotebro). Sedan hade jag inte orkat vänta till 01 ändå för jag var löjligt trött och somnade innan kl va 24..

Här får ni en skön bild på Freyja från igår när hon rullade sig efter ridningen
Freyja är förövrigt världens finaste och jag är så glad och tacksam över att jag får låna henne två dagar i veckan, det är verkligen höjdpunkten på veckan att åka ut till stallet/hagarna och få krama på Freyja. Och jag tror nog att de bästa med våra ridpass är när vi värmer upp i skogen med att skrittaöver stockar och stenar, upp och ner för backar och runt en massa träd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar