21 juli, 2012

Ang gelenaglar

Jag gillar gelenaglar, verkligen, jag tycker det är super fint men. Nu har min naglar fått för sig att växa galet fort så det hinner gå ca 2v veckor innan jag måste göra om mina naglar och det blir dyrt i längden, tyvärr. Igår hade jag otur kan man säga, jag har haft mina naglar i ca 2veckor och 3dagar, då två av mina naglar åkte av och det gjorde ont.
Det är om att jag av någon bisarr anledning blir jätte klumpig när naglarna har växt ut en bit för jag slår i dom hela tiden och nu är dom ändå korta för att vara mig. Det känns jätte tråkigt för jag är ca 2-3veckor från att kunna ta bort tipparna och ha gilé på mina egna naglar. Börjar tro att jag får leva med korta naglar :( Mina egna vägrar växa och när dom väl gör det så skivar dom sig och spricker vilket inte alls är roligt. Jag har med andra ord jätte dålig kvalitet på mina naglar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar