02 maj, 2013

Utevistelse

Igår va jag ute nästan hela dagen, blev väkt kl 7 första gången av en trårig liten tjej som ville gå ut, lyckades dock dra mig till någon gång runt 07.45 innan jag pallrade mig upp ur sängen och ut. Jag var måttligt trött men höll igång hela dagen igår och eftersom att det var fint väder såvar det jätte skoj att vara ute större delen av dagen. Dock är jag trött som satan idag :P
    Just nu är det mycke ovissheter i min tillvaro vilket göt mig aningens stressad och nervös men det går att hålla borta vissa delar av dagen.. Jobbigast är nog ovissheten om jobb. Jag kommer inte klara mig som arbetslös, jag vet att jag blir odräglig och otrevlig som satan när jag inte har något att göra..
    Nu är det ialla fall vår ute och jag kan knappt vänta till sommaren är här!

1 kommentar: