08 maj, 2013

Arbetsintervju

Jaa, det här med att hitta jobb är inte lätt och man kommer inte in någon stans om man inte har kontakter, är nästan helt säker på det men igår så var jag på arbetsintervju och det gick faktiskt bra så jag ska dit och utbilda mig och prova på lite smått när mitt vikariat är över. Det är riktigt spännande och jag tycker att tiden kan gå fort nu så att jag får rullning på tillvaron.
    För övrigt så kämpar jag i mig en liiiiiiiten kopp med kaffe(den är inte ens fylld till hälften) med massa socker i, man kanske ska kalla det socker med kaffe? Urgh, det smakar blääääh!, kaffe är inte min grej..
För övrigt så vill jag att skyddsplasten och skalet/väskan(eller vad man nu kallar det) till min nya fina lilla telelur ska komma, jag har köpt en Galaxy S4a och vill inte att den ska bli lika skadad som min S3a.. Jag lyckas alltid tappa den så den har blivit lite handikappad(min S3a) och förtjänar att pensioneras..

1 kommentar:

  1. Vad är det för jobb du ska prova på? :)<3

    SvaraRadera