28 maj, 2013

Blah

Idag har jag nackspärr -.-' De va ju himla roligt eftersom att jag ska fota Isak innan han åker till sitt nya hem, tråkigt de där men vissa saker går inte alltid som man vill eller ha hoppats på. De var ju himla osis att min nacke skulle göra ont idag men jag får väl bita ihop eller något.. r inte så himla roligt att sitta på jobbet dock..
    De gör ont i nacken om jag rör på huvudet åt höger och huvudet gör ont för att antibiotikan jag äter(för att bil av med acnen) försämrar min syn.. Mysigt det där med spänningar i både nacke och huvud.. + att jag är dödligt trött, just nu håller jag på att lära mig dricka kaffe men de smakar bläääää.. Det är nog mer socker med kaffe än kaffe med socker just nu ;)
Bjuder på en gammal bild på finaste ekipaget, Cilla och Cabben

För övrigt är jag duktig, jag lyckades glömma bort att jag fyller år på lördag :P Haha, hade inte pappa påpekat de här om dagen så hade jag nog varit lätt förvirrad på lördag ;)

1 kommentar:

  1. Haha, duktigt där;) Men ni har i alla fall riktigt tur med vädret idaf! :D skinande sol, iaf här hos mig :)

    SvaraRadera