15 maj, 2013

Lånar av mig själv

Nu lånar jag pengar av mig själv så att jag kan köpa lite kläder, känner att jag behöver detta. Här är två plagg som jag beställde hem:
Så nu ser jag fram emot nästa vecka och jag hoppas att allt passar, jar har ju som sagt ganska svårt att hitta kläder för tillfället vilket gör mig ganska så skeptisk till att något av dessa kommer att sitta bra men hoppas kan man ju alltid :)
    Zalando är ganska så bra dock har dom ju så mycket och de roligaste på den sidan är aningens dyrt och tyvärr så är de ju nästan alltid de som man vill ha.. Jaja, nu har jag iaf lyckats hitta roliga kläder som inte är allt för dyra och jag ska till Gummet med Madde ikväll och prova på 24 fitness, om de känns bra så är chansen stor att de blir ett byte från SATS till 24 fitness..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar