31 maj, 2013

Utveckling

Jag känner att jag har utvecklats massor i min fotografering och det är så himla roligt när man känner att det går bra inom något som är en stor hobby, snudd på ett beroende. Jag är inget utan min kamera.. Den senaste tiden har jag varit lite deppig över att saker och ting inte har gått min väg, allt har gått åt skogen och jag har känt mig värdelös men nu efter jag fotade Isak så har jag insett att jag är inte så värdelös på fotografera. Det är en otroligt skönt känsla när det vänder, det kan bero på att de är ljust ute på kvällarna nu..
    Nej, jag får ta tag i min framtid nu på en gång och se till att få ut de mesta av sommaren, hösten och de kommande åter.

Me in action! Lånade bilden från Annicas blogg
Jag har då aldrig varit rädd för att slänga mig ner i gräset(eller leran heller för den delen) i jaken på en bra bild, smuts är inget som en fotograf har tid att vara rädd för. Man brukar kunna se mig i de mest knasiga ställningar, gärna lite skruvat för att få en så bra vinkel som möjligt, En millimeter kan ju vara skillnaden mellan en bra bild och en helt fantastiskt bra bild! :)
    Ut och resa kanske är något? Se mig omkring och alltid ha kameran i beredskap? Jaja, vi får se.. än så länge är det bara drömmar med en riktig fotoresa runt Europa men det kannske bli sanning någon gång, den som lever får se :)

2 kommentarer:

  1. Vill du ha den andra kanske mindre smickrande bilden oxå :P

    SvaraRadera