03 maj, 2013

Stress

Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen: Jag blir sönderstressad av att inte veta hur min framtid ser ut.. Nu är jag snart arbetslös och det stressar mig mer än vad det borde, jag vill inte sitta hemma utan något att göra... Jag har varit på min Team leader om hur det blir i sommar och om jag får jobba då men varje gång han frågar så säger han att han inte vet vilket är frustrerande för nu är det mindre än en månad tills mitt vikariat går ut och det känns fördjävligt att bli tagen för givet.
    Vist e det skoj att han vill ha kvar mig men jag vill inte bli tagen för givet och nu börjar jag ledsna.. Tycker att det är aningens respektlöst att inte kunna informera sina anställda eller ens ha intresset av att informera om hur framtiden kommer att  vara...
    Nej, nu ska jag se om jag lyckas koppla av för jag ska ta mammas bil till stan senare och hämta pappa för han har varit på hockey, dock är jag trött så jag måste nog köpa en Redbull eller något för att orka köra senare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar