07 maj, 2013

Fina ponnyn

Supersnälla Camilla la upp ytterligare bilder på mig och Freyja igår, gah jag hade helt glömt att hon fotade när jag red den 8 mars men en rolig överraskning fick jag igår kväl när jag såg att hon hade lagt upp nya bilder på mig och Freyja. Woop Woop!
Fotad av Camilla Nee
Myys i hagen men Freyjson <3
Just nu ser Freyja ut som en liten igelkott eller något för hennes päls är väldigt ojämn nu när hon fäller :P Ser super roligt ut men det är ingen ursäkt, jag måste helt enkelt dra med mig Camilla ut till stallet igen snart! :D

Fotad av Camilla Nee
Här har vi även ett praktexempel när freyja säger "Jag böjer på halsen men vill INTE flytta rumpan!"
Dock så måste jag påpeka att det gick pissdåligt under det här ridpasset för hon ville verkligen inte jobba med mig. Det gick skitbra med framåtbjudningen tills jag även ville att hon skulle samla sig i skritten, jisses amalia, då sa Freyja att "nej, här ska minsann inte jobbas!" och tryckte in nosen mot bringa :P Camilla är dock sjukt duktig och lyckades få de få gångerna när Freyja sa "okej då" på bild, YAY!
Fotad av Camilla
Traven gick bäst men även där hade hon sjukt mycket energi så hon glömde lite bort att trampa under sig, kan även tillägga att hon sprang iväg för mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar