20 maj, 2013

Seriositet?

Jag provade ju på 24fitness men känner att de kanske inte är något för mig.. Det känndes som att folket där var oseriösa med sin träning, vist jag är inte super seriös men jag går inte och stirrar på folk för att dom tränar.. Det var även ett par killar där som klädde av mig och Madde med sina blickar medans vi tränade och det gjorde det hela väldigt olustigt, jag går till gymmet för att träna och inte för att folk ska ha något att titta på.
    Jag vet inte om det är så men det känndes som att majoriteten av folket där inne va/är vädigt ovana vid att tjejer tränar och gör det seriöst när dom är på gymmet. Det hela var i alla fall väldigt orealistiskt(?)  för det känndes som att killarna tog omvägar runt en för att man själv inte är av de mannliga könet, stört löjligt.. Känndes lite som "Hej, jag är giftig och sprider luftburna sjukdommar innom en 5m radie för jag har bröst" eller något åt de hållet.. As störande..
    Nog med klagande från min sida nu, jag får helt enkelt bita i de halvsura äpplet och träna själv, är ju inte så svårt att ta bilen till SATS trotts allt..
På tal om bil så känner jag att jag kanske borde byta bil snart, har bara haft bilen i lite över ett år men ändå.. Bilen e gammal och den förtjänar att pensioneras, eller något åt de hållet.. Det känns sjukt att jag har haft körkort i över ett år, ett år och en vecka om man ska vara sådan.. Wiiie, jaja.. Ny bil va det.. får se hur bra jag lyckas med att spara till en för just nu känner jag för att lägga pengar på annat roligt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar