29 maj, 2013

I en svacka

Känner min inte helt på topp måste jag säga.. Är lite nedstämd av någon anledning, hitta orsaken till detta känns som en bra idé även om jag tror att jag vet varför jag mår såhär så vill jag inte riktigt erkänna det.. Bläh, känner igen det allt för väl..
    Det jobbiga med att vara såhär är att jag blir jäääätte jobbig, jag vet det och jag tror faktiskt att de är värst för mig även om det också kan vara påfrestande för alla andra med.. De jobbigaste just nu är att jag saknar min pojkvän jääätte mycket, vilket känns aningen patetiskt med tanke på att jag åkte hemifrån honom när jag skulle till jobbet i måndags.. Det har alltså gått två dagar sedan jag senast såg honom, snudd på galenskap skulle jag kalla det här..
    Bläääääh, jaja imorgon är det torsdag och då e de inte så jätte långt kvar till på fredag för då kräver jag att få träffa honom, haha annars kommer jag väl att bli helt galen.. Det skulle ifs va roligt att se, vem vet vad jag skulle hitta på för galenskaper ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar