30 maj, 2013

Tack Isak :)

Jag var ju och fotade bilder på Isak i tisdags och det blev faktiskt några bra bilder, okej det finns säkert fler fina bilder men jag är ju som bekant ganska så kräsen med mina bilder så det brukar ju inte bli allt för många över efter första gallringen ;)
    Det var skoj att komma iväg och agera riktig fotograf igen för det var riktigt länge sedan nu.




Hoppas och tror att Isak får det bra i sitt nya hem som han flyttar till på fredag. Tack Isak för de trevliga sällskapet jag och Freyja har haft de åren vi har haft; allt från roliga upptäcksfärder, fartfyllda galopper och styrketräningen i snön till försök att kunna koncentrera sig på ridbanan ♥



Isak och matte Annica
 Ja, det känns riktigt tråkigt att en vän flyttar men jag tror och hoppas på att vi kommer att få se Isak flera gånger i framtiden med sin nya ryttare :)

5 kommentarer: