20 maj, 2013

Aaajj

Igår gjorde jag något med min nacke för helt plötsligt så började den krampa, den har gjort det tidigare och den gör de om jag spänner musklerna i nacken/axeln vilket är super knasigt så att träna nacka/axlar är bara att glömma för det gör så satans ont.. Hur som, nu har jag iaf jätte ont i hela vänster sida och jag måste vara as försiktig med vad/hur jag spänner musklerna i vänster sida av kroppen(nacke, axel och rygg).
    Måste nog fixa min defekta kropp på något vänster men jag tror inte att massage fungerar, känns som att jag behöver något "starkare"...

FYI så har jag hittat(återfunnit snarare) ett jätte bra alternativ till kaffe för att hålla sig vaken på jobbet, nämligen Dextro Energy vilket är super bra då jag inte är något vidare förtjust i kaffe! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar