26 oktober, 2012

Trött

Urgh, det här går inte.. Jag är såå trött.. Jag kommer somna känns det som....
Jag vill hem och sova.. fast ändå nej.. jag vill hinna med mer, jag vill göra massa saker, vill träffa en massa människor, ha kul, jobba mer, ha tid att sova ut och ta det lugnt.
Nej nej, allt ska hända på en gång och alla människor är bara intresserade av att träffa mig på helger känns det som.. Det är ingen som har tid att leka med mig på vardagarna(när jag till 90% av min lediga tid har tråkigt) utan allt ska hända på helgerna.. Urgh..

Trött som satan.. Önskar jag kunde säga god natt och sedan krypa ner i sängen och sova men nej.. Nu efter jobbet bär det av till stallet och sedan hem till Madde och jag ska även försöka hinna med gymmet...

Nej, nu får det vara slut på mitt klagande, tillbaka till jobbet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar