31 oktober, 2012

Härligt värre

Nu är jag nöjd, jätte nöjd. Vist att det var jobbigt att bildörren hade frusit så att man först inte fick in nyckeln och när man lyckats låsa upp bilen så gick inte dörren att öppna.. Men jag föredrar att ha de lite svårt att öppna bildörren framför att behöva stå ut med regn och lera.
Så synd bara att jag jobbar sent och att solen har hunnit gå ner för länge sedan när jag slutar, hinner inte till stallet och fota :(
Meen, men.. Det kommer fler tillfällen :)
Jag har varit slarvig och inte gymmat alls den här veckan, fy på mig.. Så jag ska dit idag efter jobbet, behöver det för att må bra känner jag. Fast idag skulle jag behöva packa ner lite saker som jag inte komemr att behöva och så vidare..
Och så kommer min sysling, hans tjej och deras barn hit imorgon och då ska dom ha mitt rum så jag blir utkastad emn det e lunch, jag flyttar in hos farmor och farfar under tiden :P Jag har sådan tur att det är så nära till dom :)

För övrigt: Snön kan få hålla sig borta så länge det e frost och lagom kallt ute :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar