10 oktober, 2012

Träning @the stall

Jag måste bara säga att Hippson är en sjukt bra sida där man kan hitta massor med övningar för de stunder man inte har den blekatse aning om vad man ska göra under ridpasset. Det har iallafall alltid varit de jobbiga för min del, aldrig kunna lägga upp en plan för ett helt ridpass och det suger. Jag har inget problem med de förtsa 25-30minuterna(dvs uppvärmningen) men när det sedan kommer till själva det-här-ska-vi-öva-på-idag som jag har svårt för och aldrig riktigt kan bestämma mig.
Har skrivit ut lite övningar, alla bas saker för jag äälskar att gå tillbaka och öva grunder ;), nu från Hippson så det jobbigaste är över :D

En av mina favoriter är den här
 
Bilder lånade från Hippson.se
Jag gillar också att jobba på volter så detta är något jag tror kommer vara roligt att jobba med och så tror jag att det är bra för både mig och Freyja :)
Detta eller något av alla de andra som jag har skrivit ut hade jag tänkt prova i morgon, har även skrivit ut lite markarbets övningar som jag tror kan vara roliga att öva på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar