19 oktober, 2012

Papper på allt

För att något ska vara "sant" måste man ha papper på det.. det är iaf vad de känns som... papper på utredningar och annat skit...
Har funderat på om man behöver papper på vänskap för att de ska gälla med.. åh det här är inte min månad.. minsta lilla sak har lagts på hög och jag vet att jag överreagerar men det finns INGET jag kan göra åt de *jag har papper på det* och jag jobbat febrilt för att jag ska lyckas övertala mig själv att det bara är jag som överreagerar men de e svårt... de e jätte svårt...

Kan jag inte få slippa det här, jag vill inte reagera såhär på småsaker.. någon som har ett vettigt tips på hur man kan göra för att sluta överreagera? Jag kan stänga av bäst jag vill men det går bara tillerkände en viss grad sedan kockar det över utan förvarning...
Så jag passar på att be om ursäkt till mina vänner om jag beter min konstigt/kallt men just nu skulle jag verkligen behöva att folk förstår hur jobbigt det är att inte kunna stänga av och/eller inte få någon förvarning...

Rörigt men hoppas folk förstår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar