18 oktober, 2012

Slösar

Nu känns det ganska jobbigt meen jag har varit lite smått nere den här veckan såå det läste jag på ett sätt som jag vet får mig glad - Shopping. Vilket inte alls är bra för jag är luspank.. emn vad gör man inte? Kände att jag behöver lite vitaminer nu när det börjar bli kallt och man sitter inne hela dagarna så att man inte får något solljus på sig.
Köppte även den där jackan som jag skrev om här.

Så, idag har jag köppt vitaminer(och en shaker) i hopp om att dem ska få mig att sluta vara så nojig och depprimerad och den där jackan som jag vill ha.. Sammanfattning: Köppte något jag tror att jag behöver och något som får mig att må bra för tillfället :) Woop woop :)

Detta är så shakern jag köppte :)
Den va billig så jag hoppas att den e bra och inte går sönder på en gång ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar