15 oktober, 2012

Fixa fixa

När jag kommer hem så hoppas jag på att inte vara allt för trött då jag tror att jag ska pyssla och fixa lite hemma(och fixa biler).. Vet att det bara är två månader kvar tills vi får tillträde till de nya huset meeen jag känner att det måste vara beboligt, vilket jag inte tycker att det är när det ser ut som en mäklaranons, den lilla tiden som e kvar..
Den här tidiga veckan srr jag verkligen fram emot torsdag och fredag för jag kommer hinna ut till stallet innan det blir för mörkt för att fota *lycklig.nu*. Och ooom det inte är så att alla löven har hunnit trilla av träden så ska jag nog ta lite felr fina höstbilder, hoppas bara på att vädret tillåter det men får väl göra ett provisoriskt vattenskydd åt le kamera i värsta fall ;)
På tal om regnskydd åt kameran så är det något jag tror jag behöver införskaffa, är så jobbigt att inte ha ett spec när man fotar på tävlingar och det börjar ösa ner... Vi vill ju inte att kameran går sönder :)

Ne, nu ska jag gå och hämta mera tea ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar