24 oktober, 2012

Häääj

Inte alls en bra morgon det här.. Jag hade världens mardröm som ressulterade i att jag vaknade uppjagad, rädd och ledsen.. Har inte haft en sådan hämsk mardrön på felra år och jag kan ändå inte komma på vad det var drömmen handlade om.. Uch, kunde inte somna om och att vakna 03 när man ska upp 06 är inte så jätte poppis i min värld..
Så nu är jag jätte trött och får bege mig till macken för att införskaffa en redbull senare, eller om jag känner mig modigt så kanske jag bestämmer mig för att dricka mjölk och socker med kaffe ;)

Ska till gymmet ikväll(eller ja, direkt efter jobbet) och köra rygg och armar hade jag nog tänkt mig men vi får se hur det blir med de.. Jaaajaa..

För övrigt så kommer jag nog snart att ha en dator igen! Woop Woop.. Vet dock inte om jag ska vänta till efter jul med att köpa en eller innan(har råd med en nu när jag har fått lön)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar