08 oktober, 2012

Dåligt av mig

Hade med mig kameran till stallet i lördags för att det var ju riktigt fint väder och ett perfekt tillfälle att ta några fina bilder på hästarna men jag va så ruggigt trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna den tiden jag inte satt på hästryggen.
Måste ta mig i kragen med det här för jag vill fota, jag e bara för lat för att orka ta med mig kameran.. Tappade lusten lite smått när datorn gick sönder :( Jag kan ju inte redigera bilderna så lätte nu när jag inte har en dator...
Får ta mig i kragen och spara ihopp lite så att jag har råd med en stationär dator, den lär jag ju inte tappa i backen så förhoppningsvis håller den längre ;)
Kanske ska önska sig en bärbar av föräldrarna i julklapp?? Dock är jag aningens sugen på att köpa en iMac av den enkla anledningen att Mac är sjukt bra när det kommer till bildredigering...
Hmm.. jaja.. Det brukar ju aldrig bli som man tänkt sig så..
Men prioriteringar knaske?
Jag skulle ju behöva spara pengar ist för att köpa roliga saker som datorer, kameror och liknand meeen känner jag för att vara så seriös? Kanske, vi får se vad som händer ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar