12 oktober, 2012

Frost

Det var frost på bilen när jag skulle till jobbet imorse :D Jag tycker nog att jag hade kunnat räkna med det men de gjorde jag inte så fick aningens brottom till jobbet äöven om jag har 15minuters resväg, när det är dimma och frost ute så kan man ju aldrig vara säker på att folk kör som dom ska...
Dock försvan all dimma när man lämnade väsby och det var fint väder istället :)
Önskar nästan att jag hade haft med mig min kamera så att jag hade kunnat få en fin bild på omgivningen, inte för att jag hade haft tid att stanna och fota men ändå...

Det är lite skönt att hösten är häår för övrigt.. Jagälskar sommaren men jag tycker ändså att det är så skönt att hösten är här.. Kan vara för att man inte har någon riktigt bra anledning till att stanna inne och titta på film och dricka varm choklad med grädde när det är sommar och varmt ute ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar