25 oktober, 2012

Ny tid och nytt driv

Äntligen har jag börjat hitta tillbaka, så skönt. Efter att ha haft den där månaden på nere på botten där det känndes som att alla undvek mig och ingen ville vara med mig (utom Freyja) så är jag fri från de tänket och dom kännslorna. Såååå skönt!
Jag vet med mig att jag måste sluta upp med att förvänta mig saker utav folk för alla kommer alltid sätta sig själva i första hand även om jag inte gör det. Jag vet att jag har sagt det förr och jag säger det igen: Jag ska sluta bry mig om folk och sluta tänka på andra i första hand för det slutar aldrig bra för mig, jag förväntar mig för mycket utav mina vänner.
Jag vet inte om anledningen till att jag mår bra är för att jag har hittat tillbaka till gymmet eller om mina D-vitamin-piller fungerar, kan det vara en kombination av båda? Jag mår i alla fall bra så nu ska jag hinna med gymmet minst två gånger i veckan.

Har funderat på om man ska hitta en "träningskompis".. Jag är inte så intresserad av att träna med någon utan det är mer innan och framför allt efter träningen jag vill ha någon att prata med, så att man kan bolla lite olika idéer och få inspiration till att träna mer/komma på nya saker att prova på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar