24 oktober, 2012

Ny dator?

Jaa, nu ska jag då börja fundera på vad jag ska ha för dator.. Jag lutar lite mot en Dell för dom har ganska bra hållbarhet och det är typ de jag behöver ;) Hemma ås har jag en Jääätte gammal Delldator, och med gammal så menar jag stenålders dator och den fungerar fortfarande(trotts alla trojaner och virus som den har haft och har) dock klarar den inte riktigt av de programmen jag använder när jag redigerar bilder ;)

Så just nu väljer jag mellan en Samsung och en Dell.. Vet inte riktigt vilken jag ska ha.. Det tar emot lite då jag igentligen vill ha en Acer, jag gillar acer.. Men men, Dell och Samsung känns som bättre val av någon anledning :P *samsung bara för att mamma jobbar där och jag lätt kan få hjälp med den om det händer något*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar