19 oktober, 2012

Snart är vintern här

Jag hoppas på en riktigt vit vinter. Den skulle vara perfekt om det var 5-10 minusgrader ute, halv till enmeter snö och massa sol. Så vill jag ha min vinter och jag är säker på att det är många fler än jag som vill det.
Dåck undrar jag om jag känner någon som kan tänka sig att stå i snön och fota(det blir ju ganska kallt). Det är såå roligt att fota andra, det e verkligen de men jag vill ha lite fina bilder på mig och Freyja också.
Så jaa, jag måste påpeka att det är väldigt jobbigt att man inte kan stå på backen och fota sig själv samtidigt som man rider.. Inte alls roligt där tycker jag. Jag har några kompisar som alla e bra på det där med att fota och får jätte fina bilder men tyvär inte många som fotar i RAW och/eller manuellt.
 
Dessa bilder är från vintern -10.. Vill ha mig och fläckiga faran på sådana här bilder meeeen måste hitta någon som fotar i RAW.. eller så kanske jag bara ger någon min kamera med färdiga inställningar(vilket inte går så jag får väl ha en liiten mini-lektion om hur det fungerar att fota manuellt) och så får jag redigera och välja ut bilder själv... Hmmmmmmmm
Jaja, det är en bit kvar tills då så vi får se hur det blir med bilder...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar