12 oktober, 2012

Dags att införskaffa stallkläder

Jaa, mina saker brann ju inne när stallet brann ner så jag måste införskaffa lite nytt då jag inte har något annat val.. Uch hade gärna lagt pengarna på något roligare men men..
Det jag skulle behöva:
  • En väst
  • Varseljacka(or)
  • Tjocktröja(or) med dragkedja på fickorna
  • Skor
  • Vantar
  • Mössa
Och mer meen det här är det "viktigaste" för att klara vintern.. Nu har jag säkert glömt något men folk förstår, tror jag..
Har funderat på om jag ska försöka hitta en billig med varm väst och sedan sy på reflexer för helt ärligt så är det bara för jobbigt att komma ihåg att sätta på dom varje gång man ska ut/byta jacka.. Meeen det kan vara svårt att hitta varma kläder billigt(iaf om man är mig) så vi får väl se hur det blir med den saken..

Nu - Back to work...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar