10 oktober, 2012

Träning @the gym

Nej nu har jag varit ifrån gymmet alldeles för länge, var där igår och jisses vad skönt det var att få röra på sig även om jag inte var där så lång tid. Dock kanske det inte är så jätte smart av mig att träna när jag har ont i halsen meeeen det har jag ju hela tiden så tror inte att det spelar någon större roll ;) Har funderat på om det är så att jag behöver träna "igenom" det här så att jag blir frisk efter som att jag varje gång, och då menar jag alltid, blir sjuk när jag börjar komma igång med träningen..
Nej, så ikväll bär det av ner till gymmet igen har jag bestämt :)
Det blev så himla kort tid där igår, var där i 45minuter men känder verkligen inte för att vara kvar då det var FULLT med småbarn(framförallt killar i 13-15års åldern). Jag fick för mig att det var 16års gärns på SATS? Men jag kanske har fel..
gammal bild men
Jag känner för övrigt för att anmäla mig till en Small Group Training dock har jag inte riktigt råd med det för tillfället.. hmm, jaja, får se hur det blir i framtiden..
Någon som vill träna med mig? :) alltid roligt att träna med någon man känner ;)
HÄR hittar ni lite info om träningen om det låter intressant :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar