29 juli, 2013

Stor flicka

För en gångs skull har jag lagt mina pengar på något som jag verkligen behöver(läs något som stillar mitt shopping begär) och köpt en vinkyl. Inte för att jag dricker vin sådär jätte ofta utan bara för att de kan vara bra att ha + man kan ju ha annat där inne.. så som saft i fina glasflaskor :) Jag har funderingar på att bli ambitiös och göra egen saft men de får vi ser hur det blir med :P
bilden är lånad från komplett.se
Nu länmgtar jag till att den kommer hem så att jag kan börja fylla upp den, dock så skulle det inte förvåna mig om den stod tom i ett halvår eller två ;)

3 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg! Och härligt med en ny vinkyl :)

    SvaraRadera
  2. Sv: haha vad kul! jo det förstår jag :)

    Gå in och läs här om att kategorisätta era bloggar: http://ponnydressyr.se/2013/july/att-kategorisatta-era-bloggar-2.html#comment :)

    SvaraRadera