03 juli, 2013

Eget

Jag vill ha en egen häst/ponny igen.. Jag saknar att ha någon att åka till varje dag varesej man vill de eller inte..  Dock vill jag inte dela med mamma och sara igen för det fungerar inte, tråkigt nog men de är kanske också för de bästa... Jag vill ha en egen häst i samma stall som mamma så att man kan hjälpas åt ifall den ena blir sjuk/får stora förhinder och inte kan ta sig till stallet. De eller så skulle jag vilja ha ett eget stall med bara 3-6boxar så att man kan ha sin egen häst dör och någon innacorderad, hur mysigt skulle inte de vara?! Haha, drömmar som förmodligen aldrig kommer att slå in :(
    Jaja, jag ville bara påpeka hur mkt jag vill ha mitt eget dör jag får bestämma och inte mamma eller sara kan säga varken bu eller bä(även om dom kommer göra de iaf) :)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar