01 juli, 2013

Åter här

Nu har jag ju planen att ta de lugnt i helgen men de sket sig totalt! Jag är dock inte så jätte förvånad :P När jag vill/behöver varva ner och ta de lite lugnt så kommer det alltid upp en massa saker som kräver min uppmärksamhet och min koncentration. Nu började vi med att ta ner väggen mellan köket och vardagsrummet hemma hos B som förra ägaren satte upp och det är lite skoj att få slå sönder saker ;)
    Lördagen var rätt så lugn om man bortser från att jag jobbade fram till 14 och sedan bar det av till Väsby för att hämta körkortet som jag lyckats glömma i mammas bil, klantiga mig. Blev dock inte långvarigt(snodde lite frysta jordgubbar) utan fortsatte till B och snäll som han är hällde han upp en dagens åt mig :D
    Sedan måste jag påpeka att frysta bär är roligast att använda som isbitar! Fick även B att titta på Beautiful Creatures med mig :) Jag gillade filmen men de va något som saknades och slutet hade kunnat vara mycket bättre, men som sagt så gillade jag helheten :) Inte för att vara sådan men jag TROR att de som filmen går hem hos mest är tjejer 10-17 eller något sådant :P

Sedan så blev det söndag och då vaknade jag av att Kelly ringde kl9 och jag blev väldigt förvånad över detta då hon är på kreta(tror jag) och jobbar under sommaren, hon bad mig hitta en ny kattvatk åt hennes söta lilla Milo som inte alls mådde bra hos tjejen som skulle passa honom :S Så en gammal kompis till mig erbjöd sig att passa honom tills Kelly kommer hem, så skönt att hitta någon som han kan bo hos och som kan ta hand om honom!
Jaa,så den här helgen har det varit fullt upp. Jag hoppas att vi hinner få ner den där väggen innan vi åker till Gotland men de ska nog inte vara något större problem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar