19 juli, 2013

One Dress

Jag köppte två klänningar när jag va på gotland, jag som inte brukar ha klänning men det är ju sååå fint! Jag avundas lite smått min kompis Amanda som inte har annat än fina klänningar och kjolar, jag hade kunnat sno hennes garderob om hennes kläder passade mig men nej så jag får införskaffa en egen ;)
    Tillbaka till ämnet: Mina klänningar. Tyvärr har jag bara bild på EN av klänningarna, en beige från Closet som jag är jääätte kär i och som jag planerar att använda mycke nu iaf under sommaren och iaf början på hösten ;)
Den andra klänningen är svart med vita prickar(jag ÄÄÄÄLSKAR prickar! Finns inte mycke som är bättre än prickar, dock så är inte allt snyggt i prickar..) av märket Stella Morgan. Den är dock vääldigt uringad så man får passa så att inte tuttarna hoppar ur, annars mycket skön att använda :D

1 kommentar: