27 juli, 2013

Fy på mig

Jag känner mig riktigt dålig på det där med att ta bilder och lägga upp dom nu för tiden, jag får verkligen skärpa mig. Idag hade jag tänkt ta lite bilder på Madde och Magick medans jag håller lektion för dem :)
    På schemat så står sitts-träning, tänkte att jag ska ta Magic på lina så att Madde kan fokusera sig på sin sits och eftersom att ponnyhesten har varit iväg på semester från dressyren så tror jag inte att han orkar med ett vanligt träningspass men vi får se :)
Bjuder på en gammal bild på mig och finaste Freyja som Camilla Nee har tagit..
Ska även försöka få med mig B till stallet någon/några gånger och se om han kan fota när jag rider för han är inte en helt urusel fotograf ;) hehe nej men de e lite små saker han skulle behöva tänka på som skulle göra hans bilder riktigt riktigt bra, han brukar dock bli lite purken när jag säger vad han ska försöka tänka på (A)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar