01 juli, 2013

Motigt

Ibland så känns tillvaron allt annat än okej eller bra och det kan vara riktigt jobbigt från stund till stund men ibland så kommer de ljus strimmorna när man inser att man faktisk inte är helt kört och att man faktiskt inte är så och jag gör allt för att suga åt mig av allt de positiva runt om mig istället för att ta in de negativa, det är svårt men ju mer jag försöker desto bättre går det!
Alla runt om mig är så otroligt stöttande och positiva(mot mig) att jag inte kan annat än vara så otroligt glad över att ha så många som bryr sig så mycket om mig, jag behöver inte känna mig ensam(även om jag ibland gör det) vilket är en väldigt skön känsla!
Just nu så känns det som att de kommer att lösa sig i höst, jobb kommer att komma när tiden är inne och jag hittar rätt jobb eller när rätt jobb hittar mig. Jag vill väldigt gärna spola fram tiden till när jag har jobb och pengar och tid till att göra allt men det är ju vägen dit som spelar roll så jag ska verkligen försöka ta det lugnt! Haha, lite skoj det där för att ta det lugnt är inte riktigt min melodi ;)
Det som händer händer och det finns inte riktigt något jag kan göra åt saken: får verkligen försöka ta åt mig de och lära mig att ta var dag som den kommer :)

Åh vad jag svamlar på :P Haha nu tycker jag att de kan bli onsdag fort och att de ska vara fint väder så att jag kan sitta på balkongen med ett glas champagne i handen och bara ta de lugnt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar