28 juli, 2013

MM

Igår tog jag tummen ur och släpade med mig kameran till jobbet för att fota Madde och Magic som jag skulle hålla lektion för på eftermiddagen, dom va jätte duktiga dock tror jag att det va lite för varmt för Madde som vissa stunder såg ut som om hon hatade mig när jag sa åt henne att hon lät honom komma undan ;) Dock så kan jag tycka att det va okej att hon inte gjorde allt till 100% då hon inte ridit på över en månad pga spricka i svanskotan och en häst som inte varit hemma och/eller blivit riden på ungefär lika lång tid :)
Lyckades få en bra bild vad jag vet hittills men jag har ännu inte haft orken att gå igenom alla bilder så vem vet det kanske kommer upp en till lite senare ;)

Edit: Sedan vill jag förtydliga för folk, eftersom att de är en sådan himla diskussion i hästvärlden just nu, att Magic TUGGAR på bettet, han gapar inte utan han tänker(häster tuggar när dom tänker) och de ser man även i hans ögon att han är mycket fokuserad på Madde, hennes hjälper och vart han själv har sina ben.

2 kommentarer: