03 juli, 2013

Blubb

Justy nu i denna stund har jag ingen inspiration till vad jag ska skriva men känner att jag vills kriva något.. så ja jag kan ju passa på att berätta för er som inte vet att jag har semester från och med imorgon! Ska bli såå skönt, lite tårkigt bara att bilen inte fungerar :( Hade gärna åkt runt och träffat människor men men..
     Åker hur som till Gotland på lördag och det ska bli sååå skönt! Som jag har längtat och sista veckan nu har varit lite smått olidlig.. Hem hem mhem hem hem, eller något för så känns de när jag tänker på Gotland. Kommer att sakna Freyjson men de e ju bara en vecka jag e borta så de blir inte allt för olidligt iaf :)
        På tal om hästen så har mor min äntligen gått med på att följa med till stallet på torsdag, hon har sagt sedan i hästas att hon ska följa med när de e lite varmare ute men de har ju inte hänt än ;), och hon ska då få hjälpa mig med min dressyr lite för jag har tappat lite fotfäste innom de så jag har lite som jag måste jobba på.. Jag skulle vilja rida för Traudi på Freyja men hon kommer ju inte till Stenhugget och Freyja åker inte så jätte snällt i transport ensam :S
     Jaja, jag får väl klara mig eller hitta en annan häst att rida för Traudi på ;)

1 kommentar:

  1. Jag veet, skäms lite för att jag använde autofunktionen på nästan alla bilder. Jag hade inte skickat iväg bilderna på ca en månad, så jag fick lite ångest och bara körde på. Tror exponeringen ökade lite då bilden var lite ur fokus, men tyckte den var härlig ändå! :D

    SvaraRadera