01 augusti, 2013

Något jag vill

Jag brukar alltid säga att jag inte skulle vilja ändra på något i mitt liv och att allt jag har gått igenom är de son får mig att vara den jag är idag men det finns faktiskt saker jag skulle vilja ändra på, saker som nu inte är som dom borde vara. Jag önskar att Sara och jag aldrig hade glidit från varandra som vi gjorde när vi började i Bollstanäs. Finns inte mycket att göra nu men det är de enda i hela mitt liv som jag önskar va annorlunda dock så är det nog för sent att ändra på..
    Jag vet att folk säger att de aldrig är försent men jag tror faktiskt i det här fallet att de är det. Tyvärr tror jag att det finns för mycket som får oss att vara vaksamma mot varandra så som de absolut inte borde vara mellan systrar och verkligen inte tvillingar. När jag ser folk ha bra rellationer till sin familj i allmänhet så blir jag djävulskt avundsjuk då jag tyvärr inte kan påstå att jag är en lätt människa att vara nära och allra minst för familjenm skulle jag nog tro..
    Hur löser man detta?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar